Новини

Чому "Вкусно и точка" це не «McDonald's»

2022-07-18 13:27 Юридичний блог
Нова мережа «Вкусно и точка» зайняла в Росії місце McDonald's після того, як всесвітня мережа пішла з російського ринку через початок  повномасштабної війни проти України. Компанія заявила про припинення свого бізнесу 16 травня.

Вже 12 червня були відкриті декілька ресторанів «Вкусно и точка». У перші ж дні відвідувачі аналога McDonald's активно почали розповсюджувати фото своїх замовлень та робити огляди на yYutube про те, у чому ж власне різниця між компаніями.

Серед основних змін, про які пишуть відвідувачі в соціальних мережах «Вкусно и точка», можна виділити наступні:
Відсутність будь-якого креативу нової мережі. Люди публікують фото своїх замовлень, де відразу помітно, що дизайн упакування, стаканів та пакетів, вкрай мінімалістичний. А логотип McDonald's на соусах просто замальований маркером.



Ціна. Кожна позиція зросла на 5-10%, що не є критичним, як повідомляють самі відвідувачі. Але вони також пишуть, що, в залежності від регіону, ціни варіюються.
Оновлене меню. Майже всі назви позицій в меню ресторану було замінено, а деякі й взагалі зникли. Тож, тепер легендарний БігМак залишиться лише мрією відвідувачів.
Якість продукції. У своєму замовленні одна з гостей отримала запліснявілу булочку, а один з блогерів Youtube у відео показав, що у бургері він знайшов кусок поліетилену. Частина користувачів Twitter засуджує ресторан у недотриманні санітарних норм, і навіть жартують про тарганів.



Цінності. Одна з основоположних цінностей McDonald's – доброчесність. Для компанії це означає – вчиняти правильно. Доброчесний бізнес — це такий, який діє чесно та етично щодо всіх: і співробітників, і клієнтів, і партнерів. Чи вдасться зберегти це на далі – невідомо. Але точно відомо, що з чесністю у мережі ресторанів «Вкусно и точка» точно проблеми. Логотип даної мережі активно порівнюють з логотипом португальської компанії Mastosmix, що займається виготовленням корму для тварин.
І хоча, деякі гості навіть не помічають різниці між цими компаніями, все ж ми розуміємо. Різниця колосальна.

На разі компанія використовує запаси, які залишились від McDonald's, проте це максимум на місяць-два. Далі, скоріше за все, невеликими темпами мережа ресторанів буде відходити від тих стандартів, які існують на сьогоднішній день, і вже не зможе слідувати новим, а такий ребрендинг McDonald's буде явно не до вподоби відвідувачам.