Нова мережа «Вкусно и точка» зайняла в Росії місце McDonald's після того, як всесвітня мережа пішла з російського ринку через початок повномасштабної війни проти України. Компанія заявила про припинення свого бізнесу 16 травня.
Вже 12 червня були відкриті декілька ресторанів «Вкусно и точка». У перші ж дні відвідувачі аналога McDonald's активно почали розповсюджувати фото своїх замовлень та робити огляди на yYutube про те, у чому ж власне різниця між компаніями.
Серед основних змін, про які пишуть відвідувачі в соціальних мережах «Вкусно и точка», можна виділити наступні: Відсутність будь-якого креативу нової мережі. Люди публікують фото своїх замовлень, де відразу помітно, що дизайн упакування, стаканів та пакетів, вкрай мінімалістичний. А логотип McDonald's на соусах просто замальований маркером.
Ціна. Кожна позиція зросла на 5-10%, що не є критичним, як повідомляють самі відвідувачі. Але вони також пишуть, що, в залежності від регіону, ціни варіюються. Оновлене меню. Майже всі назви позицій в меню ресторану було замінено, а деякі й взагалі зникли. Тож, тепер легендарний БігМак залишиться лише мрією відвідувачів. Якість продукції. У своєму замовленні одна з гостей отримала запліснявілу булочку, а один з блогерів Youtube у відео показав, що у бургері він знайшов кусок поліетилену. Частина користувачів Twitter засуджує ресторан у недотриманні санітарних норм, і навіть жартують про тарганів.
Цінності. Одна з основоположних цінностей McDonald's – доброчесність. Для компанії це означає – вчиняти правильно. Доброчесний бізнес — це такий, який діє чесно та етично щодо всіх: і співробітників, і клієнтів, і партнерів. Чи вдасться зберегти це на далі – невідомо. Але точно відомо, що з чесністю у мережі ресторанів «Вкусно и точка» точно проблеми. Логотип даної мережі активно порівнюють з логотипом португальської компанії Mastosmix, що займається виготовленням корму для тварин. І хоча, деякі гості навіть не помічають різниці між цими компаніями, все ж ми розуміємо. Різниця колосальна.
На разі компанія використовує запаси, які залишились від McDonald's, проте це максимум на місяць-два. Далі, скоріше за все, невеликими темпами мережа ресторанів буде відходити від тих стандартів, які існують на сьогоднішній день, і вже не зможе слідувати новим, а такий ребрендинг McDonald's буде явно не до вподоби відвідувачам.